ONLINEPARTNERS BLOG

BLOG OM SEO, SEM & SMM

Udnyt dine trafikdata og få det fulde potentiale ud af Google My Business

Det bør efterhånden ikke være til diskussion, hvorvidt en virksomheds lokale tilstedeværelse i Google er vigtig eller ej. Det skyldes både den effekt, virksomheder kan opnå herfra, samt den stigende konkurrence vi oplever online år for år. Uden en veloptimeret Google My Business-fortegnelse vil din virksomheds chance for at blive vist i Googles lokale resultater samt i…

Kom uden om IP-anonymisering efter GDPR: 2 alternativer til IP-filtre i Analytics

Anonymiserede du alle IP-adresser i Google Analytics for at blive GDPR-kompatibel? Hvis du gjorde, fungerer dine eksisterende IP-filtre i Google Analytics ikke længere – medmindre du har justeret sporingen. IP-anonymisering i Google Analytics blokerer den sidste oktet af IP-adressen, før den sendes afsted, og dine IP-filtre matcher derfor ikke længere din interne trafik. Eksempelvis er…

Linkanalyse: Gode links? Disse 12 ting skal du se på

Lige siden Google blev lanceret i 1998 har links været én af de væsentligste faktorer for dig, der ønsker gode placeringer i søgemaskinen… Og det er de stadig i dag. Der er dog løbet meget vand under broen siden da, og metoderne, der fungerede godt dengang, fungerer således ikke nødvendigvis godt i dag. … Men…

De 10 vigtigste nyheder fra Googles Marketing Innovations Keynote

Den 10. juli afholdte Google deres Marketing Innovations Keynote. Fik du ikke lige set hele videoen på godt halvanden time, så får du her en opsummering af, hvad vi hos OnlinePartners mener, er de 10 vigtigste funktioner, Google præsenterede. Udover navneskiftet fra Google AdWords til Google Ads, kom der nemlig en række spændende initiativer fra…

Mød vores team

Meet out team