Content Day 2013 på IBC – Greatest Hits

Tirsdag d. 29. oktober 2013 deltog OnlinePartners Content Marketing team i IBC’s Content Day på Innovationsfabrikken i Kolding. Hos OnlinePartners arbejder vi hovedsageligt med SEO, men vi oplever en øget efterspørgsel efter content marketing, som desuden også i høj grad bør tænkes ind i SEO-indsatsen. Vi har bl.a. løst opgaver med opbygning af internationale communities, videoer, FAQ’s, presseomtale og naturligvis blogs. Masser af blogs.

Deltagelsen ved Content Day har dog efterladt os med et ønske om mere tid. Tid til at realisere alle de ideer vi fik til at optimere vores kunders forretninger gennem lækkert content og kreative idéer. Vi har dog taget natten i brug til at lege med et af værktøjer, vi stiftede bekendtskab med, nemlig Storify. Det er der kommet dette resume ud af – Content Day 2013 – Greatest hits ud af:

Brugbar artikel? Del gerne med dit netværk

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Mød vores team

Meet out team