ONLINEPARTNERS BLOG

BLOG OM SEO, SEM & SMM

Søgeordsanalyse: Gode søgeord og tools? SEO-brevkassen

Video: Rune Hansen besvarer i dette klip månedens spørgsmål til SEO-brevkassen, som denne gange omhandler søgeordsanalyse og herunder, hvordan man finder de bedste søgeord og hvilke forskellige søgeordsværktøjer, man kan bruge til det. Se med her og skriv gerne en kommentar, hvis du har spørgsmål eller andre input til videoens emne. Alle punkter samt links…

Nete Kaasen ansat som Content manager hos OnlinePartners

Ansættelse: I dag starter Nete Kaasen hos OnlinePartners som Content manager. Nete er super skarp til bl.a. tekstforfatning og sociale medier og hun skal derfor hjælpe vores kunder med deres content-marketing strategier bygget på relevant kommunikation, branding og SEO. Tidligere har Nete været Community manager og copywriter hos forskellige virksomheder, hvilket bl.a. har givet hende…

Facebook hashtags – Hvad kan de bruges til?

For tiden er der meget snak i større internetmedier om, at hashtags måske finder vej til Facebook. Det skal vi selvfølgelig ikke kunne sige om de gør, men de findes allerede på f.eks. Twitter og Google+, hvor du kan bruge dem aktivt i din markedsføring.

Grosen Friis indtræder som partner hos OnlinePartners

Det er med stor tilfredshed, at jeg i dag kan offentliggøre, at Grosen Friis efter 6 måneders ansættelse som Senior SEO konsulent hos OnlinePartners, træder ind som partner i virksomheden pr. dags dato. Det vil i høj grad gavne både kunder og medarbejdere, at vi sikrer OnlinePartners forsatte faglige og kvalitetsmæssige vækst, i form af…

Test af hreflang og canonical til international SEO

Google’s hreflang funktion til international SEO har nu været tilgængelig i mere end et år, og derfor synes vi det var på tide at få lavet en klinisk SEO test heraf i større scala. Udover at teste om Googles hreflang har en effekt på hvordan ens websites ranker i Google’s landespecifikke indeks, så har vi…

Teknisk SEO analyse – hvad, hvorfor og hvordan?

Vi oplever hos OnlinePartners en stigende efterspørgsel på SEO-analyser, der enkelt og uden en masse unødvendige buzzwords, forklarer hvordan websites bør tilrettes, for at forbedre de organiske placeringer i søgemaskiner. Herunder forklarer vores kollega Grosen Friis lidt om indhold og udbytte af en sådan SEO analyse.

Mød vores team

Meet out team