Del på Twitter Del på LinkedIn Del på Facebook

Analytics-kursus

Få styr på dine data: På dette holistiske analytics-kursus lærer du om Google Analytics, Facebook Analytics, attribution, KPI’er, alerts, datavaliditet og meget mere, så dine data bliver kilden for din virksomheds vækst

Hos OnlinePartners kan du nu deltage i dette nye Analytics-kursus begrænset til 8 personer, hvor du bliver vejledt og udviklet ud fra lige præcis den situation, du befinder dig i.

Tilmeldingen er ikke åben endnu skriv dig på ‘måske-interesseret’-listen og få mulighed for 20% rabat, når tilmeldingen åbner (din pris er dermed 3.600,- ekskl. moms), Du modtager en mail herom 24 timer før alle andre.

Du lærer om:

  • Nuanceret dataanalyse anno 2018, så dine digitale beslutninger bliver baseret på et solidt datagrundlag
  • Webanalyse, attribution og datavaliditet
  • Forskelle i attributionsmodeller, og hvordan Facebook og Google Analytics supplerer hinanden
  • Muligheder for sporing af hændelser og konverteringer i Facebook Analytics og Google Analytics
  • Tilpassede dimensioner/metrikker og muligheder for mere avanceret segmentering i Google Analytics
  • Rapportkonfigurationer og betjeningspaneler, der afspejler din virksomheds KPI’er
  • Tilpassede underretninger for automatiske beskeder, hvis brugernes adfærd ændrer sig, eller sporingen går i stykker

Forstå dine data – og øg din vækst

På dette kursus fokuserer vi på at lære dig, hvordan du læser dine data korrekt og dermed finder grundlag for at træffe databaserede beslutninger, der øger din virksomheds vækst.

Måske har du allerede implementeret Analytics-scriptet på din hjemmeside, men bruger kun dataene som besøgstæller? Eller en Facebook Pixel du udelukkende benytter til standard remarketing? Eller måske er du godt i gang med hændelses- og målsporing på din e-handelsdata, men har nogle specifikke problemer med indsamlingen af data?

Kurset er for dig, som;

  • ønsker at blive bedre til at tage datadrevne beslutninger
  • ønsker at kunne tilpasse dataindsamlingen og lave rapporter, der viser relevante data for lige præcis din forretning
  • bruger Google Analytics eller Facebook Analytics – men ikke føler, at du fuldt ud forstår data eller værktøjets muligheder

Overordnet agenda:

  • Introduktion til webanalyse, attribution og validitet i data
  • Forskelle og ligheder mellem værktøjerne. Hvad skal du bruge til hvad?
  • Measurement Plan: Identificering af brugerhandlinger på jeres site, som viser engagement eller tilfører direkte værdi til jeres virksomhed
  • Muligheder for konfiguration af standardrapporterne og segmentering i Google Analytics
  • Muligheder for avanceret hændelsessporing og konverteringssporing
  • Mulighed for 1:1 sparring med underviser undervejs
  • Betjeningspaneler og overblik over din virksomheds KPI’er

Efter kurset:

  • Du ved, hvilke muligheder du har i Google/Facebook Analytics for at skræddersy din sporing
  • Du er metodisk udrustet til meningsfuld guldgravning i dine data
  • Du har en plan for den sporing, du skal bruge

Andre fordele ved dette kursus:

  • Vante undervisere: Vi har afholdt utallige kurser i opsætning og anvendelse af Analytics og data. Du kan derfor regne med at blive mødt af stærke formidlere
  • Erfaring: Vi er som specialister vant til at løse unikke problemstillinger. Det et utroligt, hvor mange forskellige udfordringer der kan forekomme i opsætning og brug af Analytics og data – og vi har set nok til at kunne tackle nye
  • Seriøsitet: Beslutninger taget på et forkert datagrundlag kan have fatale konsekvenser for din forretning. Vi tager derfor opsætning og brug af Analytics alvorligt
  • Google Certificeret Premiere Partner: Du vil få en erfaren Google Analytics-certificeret kollega til afholdelsen af workshoppen, så du er sikret de nyeste indsigter og opdateret viden

Mød underviseren:

HVORNÅR ER DU TILMELDT?

Du modtager kort efter din endelige tilmelding (ikke blot tilføjelse til listen for tidlig adgang og rabat) en bekræftelse samt en faktura, som skal indbetales straks. Din tilmelding er herefter bindende uden mulighed for refundering – dog er du meget velkommen til at sende en kollega, såfremt du mod forventning skulle blive forhindret.

Praktisk
By: Kolding
Dato: D. 15/8 kl.9-15
Forplejning: Frokost
Max deltagere: 8 personer
4500 kr.
- ekskl. moms
Undervisere
Klaus Wrensted Jensen
Head of CRO & Data Insights
Se profil

Gode undervisere med sans for formidling og høj faglighed - kan anbefales

Senior SEO Copy Writer, Telmore & YouSee
Skal vi hjælpe dig videre?

Kontakt os, så vi kan starte dialogen om din workshop og blive klogere på emne, omfang og sted.

Mød vores team

Meet out team