Brugerundersøgelser

Lær om dine kunders vaner, holdninger, forventninger, prioriteringer og forudsætninger

Spørgeskema

Forstå dine kunder via spørgeskemaer

Hos OnlinePartners hjælper vi dig, hvis du mangler viden om din målgruppe før lancering af en serie af kampagner eller muligheder for videreudvikling af din forretning. Du kan også få indsigt i dine nuværende brugeres tilfredshedsgrad med dine produkter og services.

Brugerundersøgelser har til formål at lære dine nuværende såvel som potentielle kunder at kende. Det kræver, at der stilles de rigtige spørgsmål på den rigtige måde, så svarene er valide og kan indgå i forretningsmæssige beslutninger.

Skal vi hjælpe dig med din spørgeskemaundersøgelse? Kontakt os her for en uforpligtende snak om mulighederne.

Brugerundersøgelser med OnlinePartners

OnlinePartners hjælper både dig, der mangler generel viden om en målgruppe inden du starter udviklingen af en ny service eller produkt såvel som dig, der vil måle på tilfredsheden og optimeringsmuligheder af nuværende praksis.

Via spørgeskemaundersøgelser kan OnlinePartners med andre ord hjælpe dig med struktureret viden om alt fra produkter og services til applikationer og hjemmesider med det formål at sætte dig i stand til at skabe brugervenlige løsninger ud fra kendskab til din målgruppe.

Vi starter med spørgsmål til dig

En vigtig præmis for et godt samarbejde er gensidig inddragelse os imellem, så vi er sikre på, at vi forstår din forretning, dine udfordringer og visioner.

Jo mere vi ved om jer, jo bedre bliver vi sat i stand til at tilrettelægge samarbejdet, så det giver de mest anvendelige resultater. Som hinandens aktive medspillere kan vi skabe bedre resultater.

Derfor vil et samarbejde med OnlinePartners omfatte løbende dialog om løsningen og muligheder, så vi kan designe brugerundersøgelsen på en måde, hvor den giver de mest meningsfulde svar.

Vi klæder dig godt på

Det bedste samarbejde opstår, når der er forståelse for det arbejde, der udføres. Derfor prioriterer vi bl.a. at holde dig opdateret gennem forløbet. Dette vil skinne igennem i form af åbenhed i dialogen omkring valg af tilgange såvel som afrapporteringerne af analyser og anbefalinger.

Vores lyst til sparring omkring den rigtige brug af de forskellige værktøjerne ses også i vores arbejde med uddannelse. Vi har desuden to online læringsuniverser, du frit kan gå på opdagelse i:

  • OnlinePartners.TV – Her finder du korte videoer om CRO og vores andre fokusområder
  • OnlinePartners.dk/blog – På vores blog udgiver vi jævnligt nye indlæg, som kan hjælpe dig med den overordnede forståelse for emner vedrørende online forretninger

Hvis du vil dykke endnu mere ned i det arrangerer vi desuden UX workshops. Her kan vi igennem undervisning med udgangspunkt i dit setup dykke ned i de konkrete problemstillinger, du sidder med.

Hvorfor vælge OnlinePartners?

Hvis OnlinePartners laver din spørgeskemaundersøgelse garanterer vi:

  • Forretningsforståelse. Vores spørgsmål og præsentation af resultater tager udgangspunkt i din forretning og erfaringer. Vi skal ikke indhente en masse viden, du allerede har
  • Metodisk indsigt. Vi har stor indsigt i spørgsmålstyper, så du opnår valide data, der kan bruges i dine beslutninger
  • Fuld åbenhed. Omkring viden, tilgange, resultater m.v.
  • Din inddragelse. Det bedste samarbejde opstår, når processen er gennemsigtig, og når vi udfordrer hinanden
Er du interesseret i et samarbejde? Kontakt os her og lad os tage en uforpligtende snak om dine udfordringer og muligheder.

Abonnement eller klippekort

Hos OnlinePartners har du mulighed for enten at købe klippekort eller tegne en abonnementsløsning, hvor du får et fast månedligt timetal.

Det giver mest mening med et klippekort i forhold til spørgeskemaundersøgelser, men selvom det er et håndgribeligt produkt, vil det ofte afkaste nye ideer, udfordringer, ting og situationer, der skal undersøges. I disse tilfælde kan det give mening, at overføre samarbejdet til en abonnementsløsning.

Gennem processen har vi dialog om vores arbejde. Hvis du vælger abonnementsløsningen sikres åbenheden og dialogen via en fast månedlig status over vores arbejde og resultater. Samtidigt vægter vi et tæt løbende samarbejde, hvor du til enhver tid kan komme i kontakt med specialisterne på dit projekt.

Vil du lære dine kunder bedre at kende?

Udfyld formularen og lad os tage en snak om dine muligheder.

Mød vores team

Meet out team