Konverteringsoptimering

Få flere leads og flere salg

Analyse og proces

Øg leads og salg med konverterings-optimering

Konverter bedre og øg dit online salg ved at indsamle og analysere brugerdata. Med fokus på dine forretningsmål hjælper vi dine brugere med at blive dine kunder.

Via en datadreven tilgang undgår vi designændringer baseret på holdninger – i stedet baseres arbejdet på velfunderede analyser. En del af den viden, vi bruger, er forståelsen for din forretning – hvor I er, og hvor I vil hen. Dette giver afsæt til beslutningen om, hvordan vi får de nødvendige indsigter til optimering af konverteringsraten og salget af dine produkter og services. Det har betydning for valget af de værktøjer, der skal i sving:

Skal vi tage en snak om, hvordan vi øger din konverteringsrate? Kontakt os her eller ring på 71 99 10 50 for en uforpligtende snak om dine udfordringer og løsningsmuligheder.

Forstå dine besøgende og få flere online konverteringer

Hos OnlinePartners får du præsenteret de beslutningskritiske konklusioner, analysen bag og eventuelle mock-ups af anbefalingerne, så du kan føle dig sikker, når der rykkes frem i optimeringen af din webshop eller B2B-site. Vi samarbejder under løbende sparring, så der hele tiden er fuld åbenhed omkring processen.

Kun igennem din inddragelse, kan vi finde frem til den helt rigtige løsning.

Konverteringsoptimering kort fortalt

For os er konverteringsoptimering et overordnet begreb for alle metoder, der øger dit salg eller leadgenerering blandt dine besøgende. For at forhøje konverteringsraten og gøre dit site brugervenligt kræves dermed stort overblik over alle de tilgange, der er i værktøjskassen, og hvornår de hver især giver højest nytteværdi for pengene og mest mening for dit website.

OnlinePartners er et bureau, der har en helhedsorienteret tilgang til optimeringsarbejdet med din hjemmeside, applikation eller andet program. Det betyder, at vi har kompetencerne til at nå hele vejen rundt i forståelsen af dine besøgendes motivation, intention og behov.

De mennesker, der skal sikre at dit site kan omsætte besøgende til kunder, er nichespecialister indenfor både opsætning og brug af webanalyse som f.eks. Google Analytics såvel som forberedelse og facilitering af brugertests.

Konverteringsoptimering hos OnlinePartners

Udgangspunktet for vores arbejde er, at menneskers behov er unikke. Det bedste design for din hjemmeside eller applikation er nemlig afhængig af netop din målgruppes erfaringer og forudsætninger i brugen af teknologi. Derfor skræddersyer vi altid konverteringsoptimeringen til din forretning.

Dette kræver din inddragelse, så vi sammen kan finde den rigtige løsning, hvor vi formulerer en målsætning med udgangspunkt i eksisterende viden og fremtidige ønsker. Samtidigt kan vi her indtænke andre salgsrelevante discipliner som AdWords, content marketing og ikke mindst SEO.

Netop opstartsfasen og forventningsafstemningen anses som afgørende for et godt samarbejde. Hvis du ringer til os, bliver du af denne grund altid sat i forbindelse med fagfolk, der kan forstå din situation og guide dig mod den bedste løsning.

Du bliver klædt på undervejs

Det bedste samarbejde opstår, når der er forståelse for det arbejde, der udføres. Derfor prioriterer vi bl.a. at holde dig opdateret gennem forløbet. Ved at du bliver klogere på fordele og ulemper f.eks mellem typer af brugertests og denne metode overfor kvantitativ webanalyse som Google Analytics og heatmaps kan vi opnå bedre sparring. Dette vil skinne igennem i form af åbenhed i dialogen omkring valg af tilgange såvel som afrapporteringerne af analyser og anbefalinger.

Vores lyst til sparring omkring den rigtige brug af de forskellige værktøjerne ses også i vores arbejde med uddannelse. Vi har desuden to online læringsuniverser, du frit kan gå på opdagelse i:

  • OnlinePartners.TV – Her finder du korte videoer om CRO og vores andre fokusområder
  • OnlinePartners.dk/blog – På vores blog udgiver vi jævnligt nye indlæg, som kan hjælpe dig med den overordnede forståelse for emner vedrørende online forretninger

Hvis du vil dykke endnu mere ned i det arrangerer vi desuden UX workshops. Her kan vi igennem undervisning med udgangspunkt i dit setup dykke ned i de konkrete problemstillinger, du sidder med.

Mangler du mere information om et samarbejde med os? Kontakt os her eller på 71 99 10 50 for en uforpligtende snak.

Hvorfor vælge OnlinePartners?

Med OnlinePartners som din samarbejdspartner ved konverteringsoptimering garanterer vi:

  • Datadrevet brugercentrisk tilgang. Vores arbejde er baseret på analytiske indsigter om brugeres faktiske adfærd fremfor mavefornemmelser
  • Forretningsforståelse. Vi fastlægger samarbejdet med udgangspunkt i din forretning og de muligheder, der giver mest mening for netop din hjemmeside
  • Seriøsitet. Vi går meget op i metodisk validitet og serverer dig ikke analyser baseret på støjfyldte data
  • Fuld åbenhed. Omkring status, viden, resultater m.v.
  • Inddragelse. For at opnå den bedste sparring inddrager vi dig i processen, så vi kan holde metodiske beslutninger op imod netop dine mål med samarbejdet

Abonnement eller klippekort

Hos OnlinePartners har du mulighed for enten at købe klippekort eller tegne en abonnementsløsning, hvor du får et fast månedligt timetal.

Oftest vil det give mest mening med et abonnement, da konverteringsoptimering er en kontinuerlig proces. Mennesker og teknologi udvikler sig og den perfekte hjemmeside eksisterer ikke. Vi har ingen mulighed for at vide, hvad den højst mulige konverteringsrate er for dit site, og der vil altid være en mulighed for at lære mere.

Gennem processen har vi dialog om vores arbejde med din konverteringsoptimering. Dette sikres via en fast månedlig status over vores arbejde og resultater. Samtidigt vægter vi et tæt løbende samarbejde, hvor du til enhver tid kan komme i kontakt med specialisterne på dit projekt.

Skal vi samarbejde om at øge din konverteringsrate?

Udfyld formularen og lad os tage en snak om dine muligheder.

Mød vores team

Meet out team