Bing Ads

Sikr dig selv højere konverteringsrate og lavere klikpriser

Synlighed på Bing

Suppler med Bing Ads

Bing er Microsofts svar på Googles søgemaskine. Bing har mange af de samme funktioner men et mindre antal besøgende i Danmark.

Selvom Bing har et stort potentiale, er der mange virksomheder, der ikke udnytter denne annonceringsmulighed. Hos OnlinePartners er vi bevidste om Bings potentiale, og vi råder derfor vores kunder til at udnytte platformen til at opnå mere trafik og flere konverteringer.

Skal vi hjælpe med at administrere din Bing-annoncering? Kontakt os her eller ring på 71 99 10 50, så vi kan tage en uforpligtende snak om dine udfordringer og muligheder.

Opstart

I opstartsfasen strukturerer og udfylder vi kontoen. Hvis I allerede har en eksisterende AdWords-konto, kan vi bruge denne som udgangspunkt, hvorved processen bliver langt hurtigere.

I opsætningen af kontoen kan vi lave søgeords- og trafikanalyser for at finde frem til de bedste annonceringsmuligheder. Herudover kan vi opsætte mange former for målretning. Eksempelvis kan vi bruge remarketing-lister til at nå ud til tidligere besøgende, ligesom vi kan målrette på geografi, tid, enheder m.v.

Alle disse muligheder anvender vi til at opsætte den optimale struktur på jeres Bing-konto.

Optimering

Efter opsætningen er overstået, vil vi optimere på kontoen. Her vil de primære opgaver være oprettelse af søgeord, negative søgeord, optimal budjustering for størst eksponering og billigste klik, budgetjusteringer for at overholde jeres budget, opsætning af kampagner for nyt sortiment, opsættelse af annoncer til tests og meget mere.

Med optimering vil vi se på trafik- og konverteringsdata, hvilket fortæller os, hvor pengene skal investeres – samt hvilke kampagner, der skal stoppes, hvis de ikke er lønsomme.

Analytisk tilgang

Vi anlægger altid en datadreven tilgang til optimering af din konto. Med Google Analytics kan vi analysere brugeradfærden i et forsøg på at finde områder, hvor der er plads til forbedringer. Sammen med trafik- og konverteringsdata, kan vi præcist evaluere kampagnernes effektivitet, i forhold til jeres ønsker om lønsomhed.

Ved opsætning af en ny konto uden historisk trafik- og konverteringsdata arbejder vi ud fra best practice-principper og tredjepartsanalyser. Vi kan her foretage søgeordsanalyser, som giver os indsigt i de bedste søgeord og søgefraser.

Herudover kan vi lave analyser af jeres konkurrenters trafik, hvilket igen hjælper os med at forstå hvilke søgeord, der er fordelagtige at fokusere på.

Med disse værktøjer kan vi sikre, at din konto får den optimale struktur og optimering, så du kan få de bedste resultater.

Med Bing, AdWords og den rette ekspertise kan din virksomhed få adgang til helt nye målgrupper med højt salgspotentiale. Hvis du er interesseret i at høre mere og få et uforpligtende tilbud, så gå videre til vores kontaktformular via dette link.

Hvorfor vælge OnlinePartners som dit Bing-bureau?

Hos OnlinePartners er du garanteret:

  • Fuld åbenhed. Du får direkte kontakt med eksperten, og som abonnementskunde vil du få månedlig afrapportering
  • Inddragelse. Du får en løsning, der matcher dine behov, og vi inkluderer dig i processen
  • Datadreven tilgang. Vi arbejder med udgangspunkt i tallene og vores omfattende erfaring
  • Seriøsitet. Vi tager dine resultater seriøst og gør alt, hvad vi kan for at forbedre din bundlinje
  • Diskretion. Vi er diskrete og deler aldrig dine oplysninger eller resultater med vores andre kunder
Er du interesseret i at vide mere om et samarbejde med os? Kontakt os her eller ring på 71 99 10 50 og lad os tage en snak om mulighederne for samarbejdet. Det er helt uforpligtende.

Sparring og afrapportering

Hos OnlinePartners forstår vi, at du kan have et ønske om at være en aktiv del af processen. Vi er altid åbne for at inkludere dig, således du kan give input på branchespecifikke tendenser, deltage i processen og lære om AdWords og Bing. Hvis du har spørgsmål, så er vi også altid til rådighed på både telefon og mail.

  • Hvis du er abonnementskunde, vil du modtage en status hver måned. Denne status indeholder KPI´er over de seneste par måneder, således du kan følge med i udviklingen. Derudover specificerer vi hvilke opgaver, tiden er blevet brugt på gennem måneden. Med vores statusser sikrer vi, at du altid er fuldt informeret om din situation.
  • Som klippekortskunde vil du dog først modtage en status, efter alle timer er opbrugt. Derfor er det bedre at være abonnementskunde, hvis du ønsker at følge med i din kontos udvikling måned for måned. Statussen for klippekortskunder vil indeholde det samme information som statussen for abonnementskunder.
Skal vi gøre dig synlig på Bing?

Ring til os på 71 99 10 50 eller følg linket til højre og kontakt os for en uforpligtende snak om mulighederne.

Mød vores team

Meet out team