Remarketing

Forbliv top-of-mind hos dine besøgende

Få kunder

Brug retargeting og forbliv synlig

Ved hjælp af remarketing kan du hjælpe besøgende tilbage til dit website. Der er uanede muligheder for tilpasning af annoncer, så du kan ramme dine tidligere besøgende bredt. Dermed øger du chancen for, at de vælger dig fremfor konkurrenten, når de er klar til at handle.

Remarketing giver dig mulighed for, at trække brugere tilbage på din hjemmeside i et købsparat øjeblik. Kun få brugere køber noget ved første besøg, hvorfor der efterfølgende er meget værdi i en målrettet remarketing-kampagne, der sørger for at du forbliver top of mind og bliver valgt fremfor din konkurrent.

Remarketing-annoncer er bannere og reklamer, der vises på baggrund af brugeradfærd, som lagres i en cookie. Det gør, at du kan ramme dine kunder ud fra en lang række kriterier:

  • Alle der har besøgt din hjemmeside
  • Specifikke URL-mønstre såsom alle, der har besøgt din kategoriside for lamper eller andet
  • Brugere, der har lagt varer i kurven, men ikke gennemført købet
  • Brugere, der har været på siden i minimum 2 minutter
  • Brugere, der har set X-antal sider

Det er dermed muligt at målrette sine retargeting-kampagner til de segmenter, som er tættest på et køb. Det betyder, at du sikres et højere udbytte på din investering gennem en højere konverteringsrate på dine annonce-klik.

Remarketing kan benyttes både på Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn og Twitter alt efter, hvor vi kan ramme din målgruppe på det rigtige tidspunkt.

 Skal vi hjælpe dig med at forblive top-of-mind hos dine besøgende? Kontakt os her eller ring på 71 99 10 50 – så tager vi en uforpligtende snak om mulighederne.

Datadrevet remarketing-strategi

Helt fra begyndelsen af vores arbejde med din remarketing benytter vi os af en datadreven analytisk tilgang. Best practices og mavefornemmelser skal nemlig altid bakkes op af konkrete data.

Det betyder, at vi sætter os grundigt ind i din målgruppe og forretning. Så sikrer vi bevidsthed om alle faktorer, der gør sig gældende, så vi kan implementere remarketing-kampagnerne så optimalt som muligt.

Her kan det bemærkes, at remarketing kan give både de hurtige her-og-nu-afkast såvel som en mere langsigtet nytteværdi, hvor kendskabet til dit brand opbygges og vedligeholdes.

Skræddersyet remarketing

Udgangspunktet for vores arbejde med remarketing er, at alle forretninger og kunder er unikke. Opsætningen af en remarketing-kampagne afhænger nemlig af bl.a. din hjemmeside, branche og ikke mindst dine kunder. Derfor tilpasser vi vores arbejde til dine behov.

Det kan være det kun er relevant at opsætte remarketing på Googles annonceplads på forskellige hjemmesider, men alt efter, hvor vi rammer din målgruppe bedst, har vi mulighed for at udvide med bl.a. YouTube-, LinkedIn- og Facebook-annoncering.

Vi anser netop dette indledende fodarbejde som meget vigtigt. Når du kontakter OnlinePartners, kommer du derfor direkte igennem til en specialist med knowhow og konkret erfaring, så samarbejdet får en solid start.

Abonnement eller klippekort

Som kunde hos OnlinePartners giver vi dig mulighed for enten at købe et klippekort eller tegne et abonnement, hvor du så får et fast månedligt antal timer.

I forhold til remarketing anbefaler vi oftest et abonnement, da tilpasningen og målretningen af annoncerne er en kontinuerlig proces, som kræver løbende analyse. Dog kan klippekortet være en mere oplagt løsning, hvis du ønsker hjælp til et afgrænset område som fx en fundamental opsætning eller lignende.

Fra opstart til det løbende samarbejde har vi dialog om vores tilgange og resultater med din remarketing. Vi sikrer, at du er velinformeret via en fast månedlig status over det udførte arbejde og resultater. Det vil selvfølgelig også altid være muligt for dig, at komme direkte i kontakt med en af specialisterne, der arbejder på dit projekt.

 

Har du brug for hjælp med remarketing?

Kontakt os til højre - så tager vi en snak om dine udfordringer og muligheder.

Mød vores team

Meet out team