Struktureret data

Semantik er fundamentet for internettets næste æra: Web 3.0

Google Analytics

Bliv klar til web 3.0 med struktureret data (semantisk SEO)

Høst vigtige SEO-fordele og kom foran konkurrenterne med højere CTR, stigende synlighed samt en stærkere semantiske indeksering af dit websites indhold og arkitektur.

Struktureret data er fundamentet for internettets næste æra: Web 3.0. De strukturerede data byder på enormt mange SEO-muligheder – ikke blot gennem rich snippets, der bestemt skaber stor værdi, men kun repræsenterer en meget lille del af de spændende muligheder struktureret data byder på.

Har du lyst til at høre mere om hvordan din virksomhed kan høste SEO-fordele med struktureret data? Kontakt os her eller ring på 71991050 for en uforpligtende dialog

Ønsker du at teste hvorvidt dit website anvender struktureret data, og om dette er opsat korrekt, så kan du bruge dette testværktøj fra Google til at få større indsigt.

Eksempel på anvendelse af struktureret data (rich snippets):

Hvilke typer struktureret data kan du implementere på dit website?

Eksempler på elementer der kan optimeres semantisk med opsætning af struktureret data:

  • Produktdata
  • Turistattraktioner
  • Begivenheder
  • Navigation
  • Intern søgemaskine
  • Varenumre
  • Billeder
  • Geografisk placering
  • Lydfiler
  • Video
  • Personer
  • Organisationer
  • Rejseinformationer
  • Hotelværelser
    – og meget meget mere

Læs mere om Web 3.0 og det semantiske net på Wikipedia her.

Skal vi hjælpe dig med korrekt opsætning af struktureret data?

Kontakt os allerede i dag via knappen til højre eller på tlf. 71 99 10 50 og hør nærmere om semantisk SEO.

Mød vores team

Meet out team